12 establiments a les Cuines i Tapes del Remeiart
2 de maig de 2023

Les Cuines i Tapes del Remeiart es duran a terme aquest any del 2 a l’11 de juny amb la participació de 12 locals que oferiran 11 tapes i un menú.

Com cada any, l’oferta gastronòmica inclou creacions elaborades amb herbes remeieres que es podran degustar els dies i hores assenyalats per cada establiment. Totes les tapes tenen un preu de 3 euros i van acompanyades de vi, cava o aigua.

Les persones que desitgin alguna altra beguda diferent d’aquestes, l’hauran de pagar a part.

Els establiments que participen a les tapes 2023 són: el bar del Casal de la Gent Gran, el bar Nerea 2, el bar Los Amigos, el bar restaurant Jeneri, el bar restaurant New Llunàtic, el restaurant Ca N’Ayxelà, el forn Valls, el bar restaurant Paco, la pizzeria di Raffaello, les Xarcuteries Anton i el Mesón el Coto.

Pel que fa als menús, el programa inclou aquest any una nova incorporació a la gastronomia local, amb el restaurant Celleteca Can Bayó, que oferirà una proposta de menú degustació de cuina d’autor.

Aquest any també es podran votar les millors tapes a través de l’APP del Remeiart.

Consulteu l’oferta gastronòmica d’aquest any.